Het eerste beste weekend van 2013 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu Het eerste beste weekend van 2013 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu

Het eerste beste weekend van 2013

Blijf op de hoogte en volg Lieke

04 Februari 2013 | Spanje, Málaga

Dit weekend is Rutger langs geweest. Heerlijk om elkaar weer in de armen te kunnen vliegen na een maand. We sliepen in hotel Trébol, wat midden in het centrum ligt, ideaal! We hebben 3 dagen heerlijk weer gehad en hebben daar goed gebruikt van gemaakt. We hebben vooral veel op terassjes gezeten en daar genoten van de zon, lekker geluncht, een middagdutje op het strand, getafeltennist, gelopen langs de haven en in het centrum, genoten van moeders Nederlandse gehaktballen op brood, filmpjes gekeken en 's avonds steeds lekker uiteten geweest. Deze ochtend vroeg hebben we weer afscheid moeten nemen, makkelijk was dat niet.. Ik heb een heerlijk weekend gehad, waar ik later nog vaak aan terug zal denken.

Ook is dit weekend het carnaval begonnen. Overal in het centrum treden er mensen, verkleed in de gekste costuums, op en zijn er mooie parades.

• 04 Februari 2013 - 22:10

Willeke:

Dat klinkt allemaal gezellig! komt volgende week het Derby team?

xxx
    Mama

• 05 Februari 2013 - 10:00

Linda:

Nou lekker genoten dus ! Mooi om op terug te kijken. Have fun verder ! xxx Linda