Een ervaring die ik nooit meer vergeten zal - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu Een ervaring die ik nooit meer vergeten zal - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu

Een ervaring die ik nooit meer vergeten zal

Blijf op de hoogte en volg Lieke

30 Januari 2013 | Spanje, Málaga

Met Juanma Requena, Moises López, Juan A. Navarro Godínez en de Nederlandse hockeyers Rutger Mandos, Axel Vos, Samuel Baarspul, Eva Klaasse en Anna van Damme, ben ik gisternacht na de hockeytraining naar een meertje geweest, ergens hoog in de bergen van Granada.

Na zo'n 1.5 uur rijden kwamen we op de plaats van bestemming aan. Van 15 graden in Malaga naar -1 in de middle of nowhere ergens anders in Spanje, het voelde als Nederland. Het was inmiddels al 1 uur 's nachts toen ik het water inging en ik heb tot 3 uur 's nachts in het water gelegen. De water temperatuur was rond de 30 graden, wat ongelofelijk was. Het voelde alsof ik in een film speelde en elk moment Channing Tatum te voor schijn kon komen. Daar lig je dan.. In de bergen, in een meertje, in een bos onder de vallende sterren en een mooie (bijna volle) maan ergens in Spanje.

Er ontbrak alleen 1 ding, maar hij staat gelukkig overmorgen op de stoep! Rutger.

  • 01 Februari 2013 - 16:34

    Tj.van Der Plas:

    Wat een ervaring zeg. Geweldig, vandaar dat je me snachts om 4 min.voor 2 smste, of was dat een dag later, je bent in ieder geval nogal in de weer in de late uurtjes. Waren het bekende hockeyers voor jou? Veel plezier met Rutger Veel liefs oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

9 maanden lang ga ik genieten van de Spaanse zon, strand, taal en cultuur in Málaga, mijn nieuwe thuis.

Actief sinds 06 Dec. 2012
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 26494

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studiejaar in Málaga

06 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: