Weken vol gezelligheid en bezoek van mijn ouders - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu Weken vol gezelligheid en bezoek van mijn ouders - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu

Weken vol gezelligheid en bezoek van mijn ouders

Blijf op de hoogte en volg Lieke

15 November 2012 | Spanje, Málaga

Er zijn al weer wat weken voorbij gegaan na mijn laatste blog, wat gaat de tijd hier toch snel! Over een maand heb ik alweer vakantie en ben ik lekker 3 weekjes thuis.

Mijn ouders zijn me komen opzoeken voor 5 dagen. Het waren super leuke 5 dagen, met een brandende zon en een strakblauwe lucht. We hebben veel gefietst langs de boulevard en de haven, op het strand gelegen, lekker gegeten, geshopt, Marbella en Torremolinos bezocht en vooral veel gelachen. Ook heb ik eindelijk weer kunnen genieten van een heerlijke frikadel!

Nooit geweten dat ze in Spanje Halloween vierde, maar dat doen ze dus zeker. Op 31 oktober ging ik met een groepje bloederige zusters, duivels, boeven, bruidjes en piraten naar het centrum om ook Halloween te vieren. Het was super druk in het centrum en iedereen was verkleed, heel leuk om dat te zien. Ik heb de meeste enge, raarste en mooiste costuums langs zien komen.

Op naar de laatste 4 weken voor de vakantie!

  • 15 November 2012 - 18:14

    Willeke:

    We hebben genoten van jou,malaga en de zon! Tot 13 december! x

  • 16 November 2012 - 09:04

    Belinda:

    He lieverd, was leuk he de afgelopen week! Fijn dat jullie zulk mooi weer hadden!!

    Gezellig dat je op mjn feest komt de 14e leuk om je weer te zien!!

    liefs xxx

    ps je bedoelt waarschijnlijk op naar de laatste 4 weken vakantie!!!!!!

  • 16 November 2012 - 11:27

    Tjitty Van Der Plas:

    Fijn dat het zo gezellig was en dat jullie mooi weer hadden. Jullie staan wel heel voordelig op de foto, wat ontspannend zeg, eigenlijk echt even vakantie. Wat spreek je al goed Spaans, dat hoorde ik op de telefoon bij Naomi. Nou meisje doe je best en tot in december kusjes van oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

9 maanden lang ga ik genieten van de Spaanse zon, strand, taal en cultuur in Málaga, mijn nieuwe thuis.

Actief sinds 06 Dec. 2012
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 26515

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studiejaar in Málaga

06 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: