Een week vol visite - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu Een week vol visite - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu

Een week vol visite

Blijf op de hoogte en volg Lieke

28 Oktober 2012 | Spanje, Málaga

Wat heb ik een heerlijke week achter de rug samen met Rutger, die me kwam opzoeken voor 5 dagen. Helaas hebben we ook veel regen gezien, maar hebben we toch 2 dagen languit op het strand gelegen in de heerlijke zon. We hebben samen gefeest, gezwommen als bikkels in de ijskoude zee, genoten van de brandende zon, elkaar weggespeeld van de tafeltennistafel, lekker gegeten, gewinkeld, gebowld, gelachen en gehuild. Helaas hebben we vrijdag opnieuw afscheid moeten nemen..

Afgelopen woensdag zijn we gezellig tapas wezen eten met Aad, Jolanda en Josephine en een vriendin in het centrum van Malaga. Voor Rutger en voor mij de eerste keer dat we tapas aten.

Dit weekend zijn Joukje haar ouders overgekomen. Zaterdag hebben we met zijn 4e naar Nerja bezocht en zijn daarna wat gaan eten in Malaga, samen met Spaanse vrienden van Joukje haar vader.

Het was een gezellige week, maar helaas moet ik morgen toch echt weer braaf mijn lessen volgen en is deze mini "vakantie" afgelopen.

  • 28 Oktober 2012 - 14:40

    Willeke:

    Afscheid nemen blijft moeilijk schat.Ik hoop natuurlijk dat het weer wat beter met je gaat. Gelukkig kan je terug kijken op een gezellige week.
    Dikke kus, mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

9 maanden lang ga ik genieten van de Spaanse zon, strand, taal en cultuur in Málaga, mijn nieuwe thuis.

Actief sinds 06 Dec. 2012
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 26511

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studiejaar in Málaga

06 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: