Dag met het hockeygezelschap - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu Dag met het hockeygezelschap - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu

Dag met het hockeygezelschap

Blijf op de hoogte en volg Lieke

17 Oktober 2012 | Spanje, Málaga

Zondag 14 oktober ben ik op pad gegaan met de mensen van de hockeyclub in Malaga. Ik was uitgenodigd samen met de andere Nederlandse hockeyers voor een barbecoa. Samen met Joukje Cats zat ik met 3 Spaanse mannen in de auto op naar een huis met zwembad in de middle of nowhere, ergens in de bergen. Hoe verder we de bergen inreden, hoe slechter mijn bereik werd. Bij het huis aangekomen ging meteen de barbecue aan, werd er goede muziek opgezet, werd de zwemkleding aangetrokken en genoot iedereen van deze heerlijke dag. Erg gelachen heb ik toen deze gekke Spanjaarden een koort over het zwembad spanden en er probeerde over heen te lopen, niemand was er in geslaagd, maar ik heb de meest hilarische plonsen in het water gezien.

Later op de middag, gingen we met onze volle buikjes op naar een mooi meer, dat we volgens hen gezien moesten hebben. Het was inderdaad ook erg mooi. Ook bracht Juanma, de leider van het hockeyteam, ons naar de top van een berg, waar we een prachtig uitzicht hadden. Na onze tocht naar het meer en door de bergen zijn we terug naar het huis gegaan en hebben we de barbecue opnieuw aangezet, om nog te genieten van het laatste vlees.

In de avond koelde het flink af en gingen we naar binnen, waar de Spanjaarden het spel Party & Co tevoorschijn haalden. De meest rare opdrachten kwamen voorbij en we hebben erg gelachen.

Eenmaal thuis viel ik meteen in slaap na een heerlijke dag.

  • 18 Oktober 2012 - 09:50

    Menno:

    'Love my life', ja dat kan ik me voorstellen. Wat een prachtige ervaringen! Wordt er ook nog wat gestudeerd...? Kus papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

9 maanden lang ga ik genieten van de Spaanse zon, strand, taal en cultuur in Málaga, mijn nieuwe thuis.

Actief sinds 06 Dec. 2012
Verslag gelezen: 455
Totaal aantal bezoekers 26513

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studiejaar in Málaga

06 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: