Vakantie - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu

Vakantie

Blijf op de hoogte en volg Lieke

07 Januari 2013 | Spanje, Málaga

Na 3 weken vakantie in Nederland zit ik weer op mijn eigen kamer in Spanje. Gelukkig voelde het als thuiskomen toen ik mijn kamertje weer binnen stapte.

Ik heb 3 heerlijke weken gehad in Nederland met natuurlijk Rutger, mijn vriendinnen en familie. Ik vond het fijn thuis te zijn met kerst en oud&nieuw en dit met hen te vieren.

Toen ik het vliegtuig uitstapte en het zonnetje op mijn gezicht voelde branden, wist ik weer waarom ik voor Spanje heb gekozen. Vandaag had ik nog lekker een laatste dagje vrij, omdat het een feestdag is in Spanje. Samen met Esmay heb ik mijn skates ondergebonden en zijn we langs de boulevard naar de haven geskated in het zonnetje, met een lekker muziekje op, heerlijk! Nu proberen het skaten vol te houden.

Vanavond is het maandagavond en dat betekend natuurlijk een avondje stappen. Wat drinken bij Robert Boyd en daarna dansen in Sala Gold, het beloofd weer een leuke "ouderwetste" maandagavond te worden.

Er zijn veel nieuwe mensen aangekomen, maar ook veel vriendinnen zijn weg. We zijn nu met erg veel Nederlanders, wat natuurlijk leuk is, maar ook jammer.

• 08 Januari 2013 - 09:23

Willeke:

Hi schat,
    Het was super gezellig dat je de feestdagen in Nederland was! We zijn nu wel een beetje jaloers dat jij daar heerlijk in het zonnetje zit. We gaan je zeker weer eg missen maar we hopen je snel weer te zien in Nederland of Spanje!
    Dikke knuffel
    xxx