Hockey - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu Hockey - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu

Hockey

Blijf op de hoogte en volg Lieke

28 September 2012 | Spanje, Málaga

Van 9 tot 11 uur in de avond heb ik heerlijk getraind op het waterveld van Malaga met mannen en vrouwen van verschillende nationaliteiten en leeftijden. We waren met 3 teams en speelden wedstrijden op een half veld tegen elkaar, de verliezer moest het veld uit en de winnaar bleef staan. Het niveau was erg hoog en dit maakte de training vooral super gaaf en behoorlijk intensief. Ik heb zelfs nog een doelpuntje meegepikt! Ik zeg: hasta la próxima semana hockeyclub de Málaga.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

9 maanden lang ga ik genieten van de Spaanse zon, strand, taal en cultuur in Málaga, mijn nieuwe thuis.

Actief sinds 06 Dec. 2012
Verslag gelezen: 711
Totaal aantal bezoekers 26558

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studiejaar in Málaga

06 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: