Nerja en Gibraltar - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu Nerja en Gibraltar - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu

Nerja en Gibraltar

Blijf op de hoogte en volg Lieke

02 Oktober 2012 | Spanje, Málaga

Een beetje ziekjes met m'n laptop op bed na een druk weekend. Zaterdag op excursie geweest naar de stad Nerja, waar we o.a. druipgrotten hebben bezocht. Zondag heb ik een hockeywedstrijd gespeeld in Gibraltar, helaas speelde dit meiden hockeyteam niet heel goed en heb ik besloten alleen op donderdag mee te trainen met het gemixte team dat speelt op een hoog niveau.

Wat is Gibraltar gaaf! Raar dat je door de douane moet en zo over de landingsbaan van Gibraltar rijdt, dat opeens alles in het Engels is, je de typische Engelse rode telefooncellen ziet en ik nu met dollars in mijn portemonnee zit. Ook heb ik oog in oog gestaan met wilde apen en zelfs zo dapper geweest om ze te voeren.

Vandaag heb ik officieel voor het eerst 2 lessen gemist. In plaats van in de les, lag ik ziekjes op bed. Gelukkig ging het in de middag beter en kon ik toch nog lekker in het zonnetje liggen op het strand.

  • 14 Oktober 2012 - 12:38

    Jianet:

    Hola lieke, como tu vas con tu espanol, me gustaria ver tus historias en tu nueva lingua:)) disfrutas tu tiempo en malaga! Estoy muy celosa! Saludos jianet.. Moet ook blijven oefenen:)

  • 15 Oktober 2012 - 00:14

    Lieke Van Der Plas:

    Hola Jianet, muchos gracias por tuyo reacción! Mi espanol no es muy bueno, pero está steeds iets mejor, haha! Saludos!!

  • 17 Oktober 2012 - 20:18

    Willeke:

    Dat gaat lekker meiden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

9 maanden lang ga ik genieten van de Spaanse zon, strand, taal en cultuur in Málaga, mijn nieuwe thuis.

Actief sinds 06 Dec. 2012
Verslag gelezen: 674
Totaal aantal bezoekers 26494

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studiejaar in Málaga

06 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: