Op vakantie naar Nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lieke Plas - WaarBenJij.nu Op vakantie naar Nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lieke Plas - WaarBenJij.nu

Op vakantie naar Nederland

Blijf op de hoogte en volg Lieke

21 Maart 2013 | Nederland, Nederland

Ik heb er alweer bijna 2 weken op zitten in mijn eigen kikkerlandje. Op 8 maart vloog ik naar huis om daar mijn vakantie door te brengen. Het is lekker om na 3 maanden weer even thuis te zijn. Er wordt weer voor je gezorgd, gekookt, gewassen, de boodschappen worden voor je gedaan en meer. Heerlijk om weer in m'n eigen grote, zachte bedje te kunnen slapen, te kunnen rijden op m'n Vespa, om weer gezellig te hockeyen met A2, frikadellen te kunnen eten, te kunnen feesten op Nederlandse muziek op het Hockeyfeest, te kunnen bankhangen voor de tv, om GTST niet terug te hoeven kijken en als laatste elke dag tot morgen te kunnen zeggen tegen Rutger!

Op 15 maart had ik een selectiedag voor de studie Internationale Hotelmanagement op de NHTV. De volgende selectieronde vindt plaats, als ik door ben, wanneer ik weer in Spanje zit en moet dan via Skype.

De laatste avond voor mijn vertrek hebben we lekker gegeten bij Gauchos. Hetzelfde restaurant waar we aten, de avond voordat ik mijn avontuur begon.

Nu ga ik nog een paar laatste dagen genieten van mijn vakantie, voordat ik straks terug ga voor de laatste 3 maanden van mijn avontuur in Malaga.

  • 21 Maart 2013 - 14:13

    Linda:

    Heey Lieke

    Klinkt lekker allemaal ! Geniet nog even van je paar laatste dagen bij de familie en Rutger natuurlijk en ik wens je een super leuke tijd nog die laatste drie maanden ! Liefs Linda en de rest van de maatjes xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

9 maanden lang ga ik genieten van de Spaanse zon, strand, taal en cultuur in Málaga, mijn nieuwe thuis.

Actief sinds 06 Dec. 2012
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 26460

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studiejaar in Málaga

06 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: