Een weekje met Britt en Vera - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu Een weekje met Britt en Vera - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu

Een weekje met Britt en Vera

Blijf op de hoogte en volg Lieke

02 Maart 2013 | Spanje, Málaga

Dat ik de liefste vriendinnen heb van de hele wereld, is wel weer gebleken.

Op maandag 25 februari stonden Britt en Vera op het vliegveld van Malaga om een paar dagen hier rond te brengen om te zien hoe mijn leven hier is en natuurlijk ook om te genieten van het zonnetje. Fijn om na 2 maanden weer even lekker je oude vertrouwde vriendinnetjes om je heen te hebben.
We hebben vooral genoten van de zon op verschillende terasjes op het strand, in de haven en in het centrum. De meeste avonden lagen we met zijn 3'en op bed lekker bij te kletsen, maar we hebben natuurlijk ook wat gedronken in Robert Boyd en gedanst in Sala Gold. Ook hebben we een middagje gespendeerd in een erg leuk kralenwinkeltje, waar we zelf een armbandje hebben gemaakt, nadat we de snoepwinkel ernaast hadden leeg gekocht.
Ook zijn we wezen picknicken op de San Anton, een berg vlak achter mijn school. We hebben er genoten van het uitzicht, van het lekkere eten dat we hadden klaargemaakt, de mooie sterrenhemel en vooral erg veel gelachen. Dat het koud zou worden wisten we, maar dat onze vingers zouden bevriezen had ik niet verwacht. En het was toch wel wat griezelig, zo in het donker hoog op een berg, daarom zijn we na 2 uurtjes maar weer snel naar beneden gerend, met enige obstakels (haha).

Bedankt voor deze hele gezellige week lieverds!

  • 18 April 2013 - 15:54

    Britt De Boer:

    Heerlijke daagjes waren dit! Verheug me er alweer op om je te zien!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

9 maanden lang ga ik genieten van de Spaanse zon, strand, taal en cultuur in Málaga, mijn nieuwe thuis.

Actief sinds 06 Dec. 2012
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 26510

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studiejaar in Málaga

06 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: