Avond om nooit te vergeten - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu Avond om nooit te vergeten - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu

Avond om nooit te vergeten

Blijf op de hoogte en volg Lieke

17 Oktober 2012 | Spanje, Málaga

Wat een nacht. Toen ik zat te genieten van de film Magic Mike met Joukje Cats, Marleen Theuns, Lotte Houmes en Veronika Hong berg Haugland, kwam M. langs, vrouwelijke leider van de residentie, om ons er aan te herinneren dat het om klokslag 11 uur stil moet zijn en iedereen zich in zijn eigen kamer moet terug trekken. Het scheelde niet veel voordat ik een waarschuwing kreeg (bij 3 waarschuwing kun je je koffers pakoen), we hadden namelijk de popcorn schalen nog niet afgewassen, M. zat op haar bezemsteel. Danielle Lane had voor ons haar bananenbrood gebakken. Omdat wij nog graag een stukje van haar specialiteit wilden proberen zijn we stiekem en stil met zijn alle naar Lotte haar kamer gegaan om daar vervolgens een stukje bananenbrood uit te proberen. Voor de zekerheid waren we onze verstopplekken aan het uitstippelen voordat M. binnenkwam en Joukje had haar verstopplek al gevonden, de kast. Voordat we het wisten werd er op de deur geklopt. Iedereen vluchtte zo snel als ze konden naar de beste verstopplek die ze konden bedenken. Marleen, Veronika en ik zaten in de badkamer. Joukje zat (gelukkig) nog in de kast, Danielle was onder het bed gedoken en Lotte moest M. aanhoren. Ze kwam de kamer inspecteren en voordat ik het wist zwaaide de badkamerdeur open en daar zat ik, met mijn broek naar beneden op het toilet, terwijl Marleen en Veronika hun lach probeerde in te houden achter de douchedeur. Ik was betrapt, gelukkig waren Veronika en Marleen nog ongezien, tot dat ik een Whatsapp kreeg van Joukje: Help, ik zit nog in de kast. Ik proeste het uit van het lachen en ook Veronika en Marleen hielden hun lach nu niet meer in, betrapt. Snel ben ik naar mijn kamer gevlucht, ik was veilig. Joukje zat nog altijd in de kast (20 min. totaal) en Danielle lag nog altijd onder het bed. Onze winnaars van de avond, want zij waren niet ontdekt.

  • 17 Oktober 2012 - 12:01

    Willeke:

    Jullie zijn erg!!!! Owee als je straks thuis voor de deur staat omdat je ben weggestuurd! Dan slaap je voor straf in je eigen kast!!

  • 17 Oktober 2012 - 14:48

    Anja De Boer:

    Spannend Liek, behoorlijk streng nog?

    Groetjes Anja

  • 17 Oktober 2012 - 22:04

    Tj. Van Der Plas:

    Wat een schitterend verhaal, het lijkt wel de kostschool van de jaren vijftig. Maar je begrijpt dat ik wel van dat een beetje streng houd. Leuk dat ik je vanavond even zag. Tr. K. en ik gaan morgen naar Turkije even uitblazen na een heftige tijd. Ik ga nu niet meer smsen, kijk uit naar je volgende verhaal. Kusjes en een dikke knuffel oma meisje.

  • 18 April 2013 - 15:51

    Britt De Boer:

    Haha, ik zie het ook al helemaal voor me!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

9 maanden lang ga ik genieten van de Spaanse zon, strand, taal en cultuur in Málaga, mijn nieuwe thuis.

Actief sinds 06 Dec. 2012
Verslag gelezen: 847
Totaal aantal bezoekers 26464

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studiejaar in Málaga

06 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: