Bergbeklimmen - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu Bergbeklimmen - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu

Bergbeklimmen

Blijf op de hoogte en volg Lieke

09 Oktober 2012 | Spanje, Málaga

Er is al weer een weekje voorbij gegaan na mijn laatste blog en ik begin al bijna aan mijn 3e week in Malaga. Het was me weer een week vol leuke dingen. Zo heb ik natuurlijk lekker op het strand gelegen, ben ik wezen volleyballen op het strand, ben ik gezellig uiteten geweest, heb ik lekker gebarbecued en heb ik ook nog 2 gezellige avonden gehad in Robert Boyd. Maar natuurlijk gaan we ook gewoon iedere dag netjes een paar uurtjes naar school. Mijn Spaans gaat steeds beter!

Woensdag 3 oktober had ik mezelf opgegeven voor de activiteit bergbeklimmen. Het was een zware tocht, niet alleen de klim naar boven, maar ook de afdaling was heftig. We hebben er in totaal 3,5 uur over gedaan, toen ik thuis kwam was ik werkelijk waar helemaal op. Het had me fysiek en ook een beetje emotioneel uitgeput, maar het was zeker de moeite waard: wat een uitzicht!!

Vandaag ben ik samen met Esmay Strijaards opzoek gegaan naar leuke betaalbare hotels in de buurt van mijn huis/school om in te verblijven wanneer er vrienden/familieleden langskomen. Op 21 oktober komt Rutger me voor 5 daagjes opzoeken en vandaag hebben we dan eindelijk een leuk hotel gevonden! Ik kan niet wachten totdat hij er eindelijk is.

  • 10 Oktober 2012 - 13:02

    Willeke:

    Aan de foto's te zien was deze zware tocht de moeite waard! Wat een prachtig uitzicht!

  • 14 Oktober 2012 - 22:24

    Wobke:

    Hey Lieke, dat klinkt goed allemaal zeg! Zo te lezen maak je een hoop mee, leuk hoor!
    Geniet er maar van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

9 maanden lang ga ik genieten van de Spaanse zon, strand, taal en cultuur in Málaga, mijn nieuwe thuis.

Actief sinds 06 Dec. 2012
Verslag gelezen: 770
Totaal aantal bezoekers 26449

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studiejaar in Málaga

06 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: