Verassingsweekend! - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu Verassingsweekend! - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lieke Plas - WaarBenJij.nu

Verassingsweekend!

Blijf op de hoogte en volg Lieke

18 April 2013 | Spanje, Málaga

Vrijdagavond 12 april was ik als maar aan het wachten op mijn ouders, waarmee ik zou gaan bijkletsen op Skype, maar waar bleven ze nou toch..? Toen ik opeens een vaag whatsappje kreeg van mn vader, viel het kwartje: ze zouden niet online komen op skype, we zouden elkaar hier zien.. in Málaga! Surprise!! Tranen van vreugde rolden over mijn wangen, ze hadden me zeker verrast.

Ik wist niet hoe vlug ik me moest omkleden en ben meteen naar het centrum gesneld, waar we hadden afgesproken. We hebben die avond een heerlijk stukje vlees gegeten bij VinoMio en gezellig bijgekletst. Na het eten zijn we naar het hotel gegaan. Ondanks dat ze een hotel hadden geboekt voor 2 personen, ben ik er als 3e persoon lekker tussen in gaan liggen. De avond daarvoor had ik nooit gedacht dat ik deze ochtend wakker zou worden naast mijn vader en zusje. Het was een mooi hotel dat midden in het centrum lag, ideaal! Naomi en ik hebben zaterdag lekker geshopt en veel leuke dingentjes gescoord. In de avond hebben we weer een lekker stukje vlees gegeten bij een erg gezellig grill restaurant, naast het hotel. Zondag vroeg hebben we eerst ontbeten bij Small Café in de haven en zijn daarna lekker de hele dag op het strand gaan liggen en hebben tussendoor heerlijk geluncht bij de Italiaan. Maandag was de laatste dag. Ik heb Naomi mijn school en kamer laten zien en daarna zijn we wat gaan ontbijten aan het strand hier. We hebben ook deze dag weer goed van de zon genoten op het strand en zijn daarna terug gegaan naar het centrum waar we nog voor de laatste keer lekker hebben geluncht in de brandende zon. We zijn dit weekend allemaal goed verkleurd en hebben ontzettend geluk gehad met het weer, dit was namelijk het eerste goede weekend van het jaar. Het was een super verassingsweekend vol zon en gezelligheid!

  • 18 April 2013 - 15:03

    Willeke:

    Ook papa en Naomi hebben onwijs genoten van de zon,het strand,het eten en natuurlijk ook van jou!
    Het

  • 18 April 2013 - 15:10

    Linda:

    Super leuke verrassing zeg ! Lekker na-genieten ! xxx

  • 19 April 2013 - 11:23

    Tjitty Van Der Plas:

    Dat was een verrassing hè. De teksten waarmee jij zoet gehouden werd, toen pappa en Naomi al bijna bij je waren heb ik gelezen en de fotos gezien. Heel veel liefs van oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

9 maanden lang ga ik genieten van de Spaanse zon, strand, taal en cultuur in Málaga, mijn nieuwe thuis.

Actief sinds 06 Dec. 2012
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 26462

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 01 Juni 2013

Studiejaar in Málaga

06 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: